Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Menuju STPM
16 Mei, 2015 • 5:45 PG • 0 comments


Dah berhabuk tinggalkan blog ni, setelah pemergian ShahidiAzmi. Banyak menghabiskan masa dengan kerja dekat 7Eleven #1387, bila dah tahu dapat tawaran masuk PraU. Aku terus berhenti bekerja xD, em. Sementara tunggu pendaftaran PraU, aku jugak sempat kerja tak sampai sebulan dekat butik TwinHeaven jadi babysitter. Aku paling goma dengan baby Apish, even dia manja sangat. Tapi dia comel gila bagi aku, dengan badan yang semangat dia tu. Haihh, buat aku jatuh cinta pada budak budak baru berapa bulan.

5/5/2015, aku berdaftar sebagai pelajar PraU di SMK Dato' Sheikh Ahmad. Or dikenali sebagai Tingkatan 6 Rendah, hari pertama daftar dekat D'shah ramai gila orang. tapi taklebih dari 100 malah kurang, hahahahahah ! Baguslah tak ramai pelajar, takde lah nanti nak belajar sepadat padat nyaa ~ susah ilmu tu nak masuk ^^.

Lepas berdaftar sebagai pelajar PraU, kami semua kena datang Orientasi anjuran MPP(Majlis Perwakilan Pelajar) selama 2Minggu, dan dalam masa 2minggu itu jugak kami rasa kami telah menjalankan explorace yang agak mencabar, sampai aku kalah kena makan PERIA T.T apakk sedihh. Em em, tapi takpa hanya untuk suka ria. Orientasi selama 2minggu amat cukup untuk membuat pilihan untuk pilih pakej mana yang kami semua amik. 

Them yang ada dalam gambar tu, diaorang semua classmate lama yang amik pakej 3 iaitu pakej Geografi, Ekonomi and B.Melayu. Hampir satu kelas aku yang join pakej tu xD. Tak sangka pulak kan, apa apa pun. STPM ni je lah tempat aku mereput untuk dapat pointer cantik untuk terus ke Degree nanti, In Shaa Allah kami mampu untuk hadapi segala yang diberi oleh pensyarah kami nanti. Amiin,

Taklupa juga, AlFatihah untuk awakk abang(kesayangan) Muhammad Shahidi B. Mohd Azmi :')) rindu teramat sangat. Amiin.


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's