Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Our Moment :')
15 November, 2013 • 12:30 PG • 0 comments


Hey guys, today 15/11/13. Hari terakhir persekolahan bagi sesi 2013 and next year aku pulak jadi SPM candidates, hmm hmm. Ma ! Nak jadi kecil balik boleh tak?! Tak ready lagi ni, hurghhh. Hahah, exam akhir tahun guaa sedih ! Nasib baik gred LULUS walaupun ada yang gagal :3 hari ini juga adalah Hari Persaraan Pn Rafiah Abu Samah. Guru Tingkatan 6, and telah melepaskan jawatan sebagai Ketua Bidang. Tapi aku tak pergi pun, hahah ! Tak ada mood nak pergi majlis tu, hmmm. 

Last day sekolah this year, rasa macam tak berapa nak happy. Sebab ada je benda yang buat aku sakit hati, but sometimes bila aku terserempak dengan budak tu aku rasa sejuk je hati. Tak tahu la kenapa, crush aku tu comel sangat kot? Hmm hmm, hahah ! "okayy perasan" untuk hari terahir ni aku gantikan geng aku yang tak datang dengan geng KitaKitaAje :')

Thanks kauorang sebab sudi buat moment last day for today dengan aku, pape pun aku tetap sayang kauorang sebagai kawan aku dunia akhirat walaupun aku tak rapat sangat dengan kauorang. :') aku hargai sahabat yang baik macam kauorang even kauorang selalu buat orang sekeliling sakit hati. ILoveYouSoMuchFriends ! :* Lepak dengan kauorang, buat hati aku rasa happy je even aku ada banyak masalah yang kauorang tak pernah rasa. You all the best friends that I've never found :') kekadang orang yang tak rapat dengan kita ni la yang buat kita happy walaupun kita tak tahu masalah kita.

P/S : Setiap perhubungan yang terjalin sebagai PERSAHABATAN, kita mesti akan rasa inginkan SATU kelainan seperti kita inginkan satu KELUARGA yang sangat MEMAHAMI :') sebab itu kita harus menjaga hubungan kita antara satu sama lain. Salah ditegur, perbaiki kelemahan kita sesama sendiri.



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's