Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Alhamdulillah.
12 Oktober, 2013 • 8:20 PTG • 0 comments

Heyy blogger sekalian :') lama dah tak update blog ni kan. Rindu kat kauorang, ha ha ha ~ kauorang sihat? Kalau sihat baguih la, kalau tak sihat padan la muka xD hakhak ! K gurau, 

Okayy, aku nak cerita something kau kauorang ni. Harini dah 3bulan 10hari aku dapat mengenali diri dia :') alhamdulillah, terima kasih Ya Allah. Aku tak berharap yang dia boleh bagi aku semua benda yang boleh buat aku happy, aku cuma harap yang dia boleh bagi aku kebahagiaan, kepercayaan dan kesetiaan dalam perhubungan. Itu semua dah cukup untuk buat aku bahagia :) 

Aku juga berharap, aku boleh bahagia macam dulu. Aku happy dengan kawan aku, family aku. Tapi sekarang dah mula hilang sikit demi sedikit, sampai sini je la cerita. Tak sanggup nak type lagi, bye. 


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's