Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Salam Lebaran Untuk Semua
11 Ogos, 2013 • 12:09 PG • 0 comments

Hai peeps ! Dah lama tak jenguk blog aku ni, maklum la busy dengan Puasanya busy dengan rayanya. Kali ni raya tak la meriah mana daripada tahun lepas :'D ada la sikit happy nya sebab pakcik guwaa belu mercun banyak bhaii ! Aku kalau kira, boleh dikatakan dalam 16 kotak lah makannya xD aduyai ~

First raya, aku dengan family busy dokk bersiapkan diri nak balik Kampung halaman papa guwaa a.k.a DekBot ni kat Tampin haaa. Tapi, kitaorang adik beradik sempat lagi snap gambar pakai 360 dekat phone SIII mama aku. Dari kanan aku, tengah tu akak aku and belakang tu abang aku ^^ kitaorang omey first day raya tu :') 
Sungguh tak lah cengkerik mana sebab last minute baru la ada yang nak memanja dengan aku ni haa, haha* budak ni nama dia Rayyan. Tapi orang lain panggil dia boboi. Dia ni active gilaa, tapi kalau dah kena lepuk dia diam seribu bahasa and duduk dekat mummy dia xD
Budak ni omey ! Dia kalau gelak, mengalahkan orang tua. Haha, gelak kemain kuat. Tapi dia ni pemalu sikit orangnya, hmm hmm. xD aku dulu rapat gila dengan mama dia orang selalu panggil dia Amoi tapi aku tak ingat nama dia siapa, papa selalu sakat aku bila jumpa kakMoi sebab kakMoi tu sebijik ghoman eih macam Cino sama la dengan aku. Sebab tu la papa suka sakat kami, dah. Malas cerita pepanjang, *tak panjang mana pun senanya* :) tak ada idea dah ni ^_^ pape pun. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin untuk awak semua :* 




PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's