Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
I MISS YOU :'/
06 Julai, 2013 • 12:41 PG • 0 comments


Heyy peeps ! Miss my blog ohh xD hahahaha ~ well, selalu sangat busy dengan benda yang tak sepatutnya. Tak ada masa untuk update blog tersayang ni :* - sayang lah SANGAT - xD haha* okayy. Back to the story,

Nampak tak tajuk atas tu? Nampak kan? Hmm, actually. Aku rindu dekat CRUSH aku sorang ni xD haha* dah lama aku tak text dia -.- rasa bosan pulak. Nak text dia takut dia tak ada kredit, tu yang malas :3 tapi apa la nasib kan. Nasib baik ada member ajak text, hilang lah sikit rasa bosan aku. Tak kisah la member aku tu sweet ke sour orang nya asalkan tak membosankan ^^ 

Aku dah tak kuasa nak cari CINTA lagi, aku nak biarkan cinta tu datang dengan SENDIRI tanpa di CARI. Sekarang, dengan senang hati. Rela hati, tanpa paksaan. Aku dengan selamber badak nya reject mentah mentah dengan budak yang mintak couple dengan aku xD hahahahahaha ~ okayy ini KEJAM ! Aku peduli apa kan? Penat lah setiap kali aku je kena jaga hati orang lain, tapi hati aku? Tak ada siapa jaga pun.

Tapi ! Sekarang aku dah bahagia :) dah 3bulan rasanya aku single xD cool wei ! HAHA ! Tenang rasa hati even ada rasa sikit JEALOUS dengan couple lain berSWEET depan aku :'D tapi tak apa, one day I'll meet the perfect person that Allah give it to me :) *tah apa aku merepek tah* 

Pape pun, aku rindu adikk kesayangan aku ! Dekat sekolah kami tak dating tahu ! Kami jumpa bila kami terserempak je, tu pun jarang bertegur :D sweet bukan? HAHA ! Perasan gila -.- to Kak Hadaaa ! Nanti kita belanja coklat CADBURY ye bakal kakak IPAR >.< HAHA ! Kbye :* 



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's