Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
2weeks holidays !
04 Jun, 2013 • 2:28 PG • 0 comments

Heyy peeps ! Harini hari Selasa bersamaan dengan 4 JUN 2013, lagi beberapa hari nak habis cuti sekolah :'). Sesungguhnya, cuti sekolah ni amat membosankan. Duduk rumah besarkan badan je, tak hang tak balik kampung tak pergi jenjalan and what so ever lah. 

RINDU SEKOLAH RINDU KAWAN RINDU CIKGU RINDU SEMUANYA yang ada dekat sekolah :'/ hmm hmm, kauorang tahu tak? CUTI NI LAH CUTI YANG PALING BOSAN  ! Tahu BOSAN?! 

Sejak cuti sekolah mula, aku punya kerja. Bangun pagi, mandi, solat, then pergi jogging. Siapa yang sudi teman ada lah jugak peneman, siapa malas. Gamak nya aku sorang lah yang pergi :'D sekarang kemain rajin lagi aku bangun pagi pergi jog, semua nya gara gara kawan yang dulu nya ajak pergi jog tapi semua nya malas x'D ahahahahahaha ~

Now, aku single. Erh? Yeke aku single? Hmm hmm, aku sendiri pun tak tahu menahu apa status aku sekarang. Adikk, akak doakan adikk cepat SEMBUH ! And, JANGAN TINGGALKAN akak SORANG SORANG kat dunia ni, :') akak tak larat nak tanggung semua derita yang akak ada sekarang. Hmm hmm,

Adikk muncul dalam hidup akak kan, akak rasa macam baru lahir kat dunia ni *Ayat ajet je ni* . Hmm, akak tak pernah ada adikk. Nak jugak merasa ada adikk ni kan? :'D Adikk selalu ada dengan akak bila akak SEDIH, HAPPY, MOODY, and what so ever lah. Sekarang akak SAYANG ADIKK akak sorang ni :'* 

Sejak kebelakangan ni, adikk kak Hada ni suka text merepek-repek. Adikk dah kenapa? :'O hmm, selalu sangat buat aku rasa tak sedap hati = =' bila ditanya tak ada pape. Dah la cuti ni pokai nak topup, dia pun text sekali dua je. -.- rasa BOSAN !!! Tak ada orang nak ajak burak, :') 

<Tah amenda lah yang aku burakkan ni pun aku dokk tahu, layan jo lah apa yang aku tulis ni. Kbye, assalamualaikum>


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's