Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Happy Mother's Day !
11 Mei, 2013 • 10:06 PTG • 0 comments


Heyy peeps ! I'm back for a few minutes, here we go okayy. Harini 12 Mei 2013 bersamaan dengan HARI IBU SEDUNIA ! Happy Mother's Day mama, NorAini Abu Samah. Love you forever, maafkan adik kalau adik ada banyak buat salah dekat mama. Tak ada niat pun sebenar nya :'D 


Aku hanya mampu wish yang ikhlas melalui surat yang aku tulis malam tadi sambil menangis and berikan satu lilin cawan yang tinggi tu dengan lavender kot, aku harap mama suka. Sebenarnya, aku tak tahu nak bagi apa. Tapi, cukup lah sekadar itu je yang aku mampu berikan pada mama.

Tak dapat raikan harini :') sebab mama baru je pergi kerja, hmm hmm. Harap tahun ni lebih baik dari tahun lepas, kbye :* assalamualaikum :)


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's