Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Impposible :O
03 Mac, 2013 • 12:36 PG • 0 comments


Hello peeps ! xD haha* I'm back here :) now aku nak cerita tentang HATI/CINTA/SAYANG, yeah ~ 

Okayy, hari Jumaat bersamaan 1 haribulan 3 tahun 2013 aku dengan si DIA sudah saling kenal selama 4 bulan :D Alhamdulillah tak ada  apa-apa masalah yang rumit datang semua nya kami boleh hadapi dengan tak berapa nak tenang xD hakhak ~ okayy ini POYO !

Selama ni aku jadi scandal dia je xD haha* okayy ini memang LAWAK, entah macam mana entah boleh sangkut dengan dia aku pun tak tahu :) tapi apa-apa pun, sekarang dah jadi sebahagian dari hidup aku >.< aku terima DIA seADAnya. Tak perlu nak porak peranda kan hubungan orang lain,

Aku suka kacau dia, sebab dia selalu ada waktu untuk aku, tak macam orang lain. Bila susah, sedih, semua lari lah kata kan xD. Apa-apa pun aku just nak kata Aku SAYANG Dia :D no matter what happen, I always LOVE you ~ number 5 okayy ;) 

Dah la, penat aku menaip, kbye :)



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's