Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Dia? Adik angkat?
24 Mac, 2013 • 7:12 PG • 0 comments

Hello guys ! I'm back ! xD hihii ~ okayy, lets start our story. Opss, sorry. My story and you just listen okayy dear :*

Dia? Kauorang dah tertanya-tanya ke? xD hakhak ~ Okayy, wait for this date 1/4. HAHA ! Okayy, tarikh tu adalah tarikh yang aku dengan dia dah kenal selama 5 Bulan xD hakhak ~ okayy I'm the happiest girl in my world okayy :P. Kalau kauorang nak tau, dia ni seorang yang BAIK, PERAMAH(sangat), SUKA DROP ORANG, NAKAL, and GARANG(sangat) hikhik ~ xD 

Adik angkat? Kauorang tertanya-tanya right? xD hihii ~ okayy, ni kali ke-2 aku ada adik angkat setelah 1 tahun lebih aku dah tak ada apa-apa dengan adikk angkat yang dulu wuuu xD. Adik aku yang sekarang ni, macam good good je pangai ehh. HAHA ! Dia selalu kacau aku time form 3 tahun lepas bila aku dah tak lepak dengan diaorang lost contact siott, tahun ni baru ahh muncul balik dia. Dia nikalau kauorang nak tau, yang dia ni teramat lah GEDIK dan MANJA xD 

Dia ni boleh dikatakan, ramai lah jugak yang minat dia ^^. But, not me okayy. Dia ni aku describekan yang dia seorang yang, baik, nakal, tak lah sombong sangat, peramah, and suka sakat aku. Hihii ~ apa-apa pun aku sayang si MFIMJ dengan si MANA. Siapa culik diaorang dari aku, aku tembak kauorang xD 

Aku nak jugak rasa macam mana ada adik, even adik angkat sekali pun ^_^ hihii ~ macam tak best je kan. Tapi kalau tak cuba kita tak tahu :), Okayy lah. Aku tak ada benda nak story dengan kauorang ;)

>sikit nak cakap, CINTA tu tak boleh dijual beli. Kasih SAYANG tu bukan satu permainan. Maka, hendaklah kauorang jaganya dengan sebaik mungkin atau anda akan terima padahnya.<
{Bila ada orang baru, jangan lah pinggirkan yang lama. Nanti, bila ditinggalkan. Baru terhegeh-hegeh nak cari}

Kbye, assalamualaikum ! *Abaikan kalau aku tulis merapu* 


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's