Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Terasa Hati? :'O
23 Februari, 2013 • 6:24 PG • 0 comments


Heyy ! I'm back ~ Miss this blog :'D sekarang aku nak story pasal TERASA HATI...

Sekarang aku tak tahu kenapa dengan diorang ni, aku rasa terabai la weh ! :') Habis semua kau nak berahsia dengan aku, dengan orang lain kau nak cerita. Dengan aku taknak, dengan orang lain layan dengan aku taknak. Bila aku senang semua ada, bila aku susah sorang-sorang pergi tinggal kan aku sendiri :')

Bila aku ada terhegeh-hegeh kutuk aku lah, rindu aku lah, itu la ini la. Hmm, kenapa dunia ni terkadang tak adil? :'D

Aku rindu diorang yang dulu, ada masalah kongsi sama, ada berita kongsi sama, gossip pun sama, belanja selang-seli :'( sekarang semua nya perlahan-lahan hilang dengan sendiri. Mana pergi diorang yang dulu? Aku rindu saat tu, mana kasih sayang yang dulu? Semua hilang dari aku :') 

kata budak ni "3 orang sahabat, jika ada apa apa. Yang seorang dibiarkan yang 2 orang itu dikongsikan" ibarat yang seorang itu tak penting bagi mereka :'D

Selubung dalam selimut, bersendirian, ketakutan menyelubungi diriku.

Assalamualaikum, kbye :')




PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's