Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Tak Tertahan
05 Januari, 2013 • 5:12 PTG • 0 comments


Hai kawan :') kembali lagi kita hari ini dengan keadaan yang tak seberapa nak happy :'D awak semua duduk la sini teman saya, kesian saya kena taip sorang sorang :( jangan la lari tahu. Tolong baca je :'3 tak sampai 10minit je pun :')

Okayy, semalam petang aku lepak tapi bukan dengan geng Eiqa macam hari itu habis kena tepung :'D semalam time nak buat essays Eryn kata dia nak tolong. So, aku pergi la rumah dia then dia suruh aku ajak Fikri and aku call la dia. Masa call tu bapak menyirap la kan, then. Aku bagi no Fikri dekat Eryn suruh dia call, first tak dapat. Second baru dapat kot -_- 

Lepas dah call cakap itu ini, dia pun sampai dekat rumah Eryn. Aku pun taktahu macam mana aku boleh drop eryn x'D rasa kelakar je time tu, aku suruh Fikri datang rumah dia sebab aku nak gantikan terima kasih aku dekat Eryn and aku jodoh kan diorang :') punya lah lama diorang punya meeting A.K.A mengusha x'D

Lepas dah dapat peluang tu, dah selesai semua aku dengan Fikri pun balik lah. Time balik tu muka dia, Ya Allah. Kembang setaman :') aku tau dia suka kat Eryn xD sebab tu aku taknak kawan aku kekosongan :') dalam masa yang sama aku cakap dekat Fikri suruh hantar aku balik :'D lawak la dia ni xD masa On The Way balik tu sekilas je aku jumpa SAYANG aku :'( RINDU siaaa dekat dia :'( happy sekejap je time tu :') rindu nak dengar dia bebel time On The Phone, tenung muka dia :') main cubit cubit dia :'( rindu semua tu :'*

Bila dah balik tu, aku rasa macam nak menangis lagi. Tahan je dari balik lepak petang tu sampai la nak masuk tengah malam, bila rasa mengantuk tu aku naik bilik and masa nak tidur tu aku ada texting dia last kredit tanya free bla bla bla. Kata kat dia aku MISS dia gila gila :'( aku tak tahu kenapa masa dia dah reply text aku tu, aku dah memang agak dia mesti busy :( masa dia reply tu aku tengah dengar lagu favorite aku :'3 and aku lagi sekali tak tahu kenapa tah tertahan airmata aku. Terus jatuh laju :'( 

Aku tak tahan lagi nak tanggung RINDU ni Ya Allah :'( tak larat dah :'( dia dah bagi aku semangat hidup yang baru wehhhhh ! :'( Dia jugak la yang selalu bebel dengan aku even aku ni DEGIL MANJA and what ever :')

  • AKU RINDU M F I M J !!! AKU SAYANG DIA WEHHH ! :'( 



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's