Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Akan Merindui Mu :')
19 Januari, 2013 • 1:14 PG • 0 comments


Heyy ! I'm back :') sini teman Sarah nak cerita. Tengok tajuk atas tu mesti korang fikir siapa kan? Actually, entry ni pasal kawan kita ZHZ :') 
Haih, kawan. Zatul Husna Zaharuddin :'D kenapa kau pindah? Nanti kitorang sunyi sebab dah tak dapat dengar suara kau yang huru hara lagi, nanti siapa yang nak belanja kita orang lagi kalau dah tolong kau :'D sumpah aku first time dapat kawan macam kau, walaupun aku agak sedikit tak gemar dengan perangai kau :') 
Husna ! Nanti dekat ERT sana kau ingat dekat kita orang tahu, :') kita orang dekat sini akan selalu ingat dekat kau. Hmm, masa kau ada ni. Kita orang selalu buli kau, kutuk kau, sakitkan hati kau, but. Itu semua biasa kan? baru kawan nama nya, :') nanti kau dekat sana jaga diri elok elok tau dengan TWINS :'D 
Akhirnya, kau ikut jugak kata aku. Fikir masak masak, walaupun bayaran asrama tu mahal nak dekat 1000 lebih. Tapi masa depan kau kena fikir jugak, duduk asrama boleh berdikari dari duduk dekat rumah goyang kaki kan? :') Husna, kau dekat sana nanti kan kalau dah berjaya jangan lupa dekat aku aww ! :'D HAHA ! Anak DIN sini sentiasa ingat dekat kau :')
Always remember you in the number of 4 friends :'D sorry for all if I've do to you :'), english broken abaikan >.<


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's