Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
PMR? Alhamdulillah
19 Disember, 2012 • 9:41 PTG • 0 comments


Hi peeps ! Harini nak cerita pasal result lah, meh sini duduk baca apa yang aku taip ni xD. 

Semalam 19/12/12 right? HAHA ! Serious tak sabar nak pergi sekolah semalam, masa tunggu result pukul 11.30 lebih tu aku kat rumah 10.30 dah check melalui SMS pasal result aku. Masa check tu dia reply lambat sebab ada banyak masalah, last last bila dah reply aku jadi budak tak betul masa dia reply kata aku dapat 1B 4C 3D. Alhamdulillah lulus semua subjek,

Tapi aku still tak puas hati sebab batch 97's ni gred menurun and bilangan pelajar mendapat straight A's turun berapa peratus, hikhik ~ masing masing bega+pemaleh. Hoho ~ apa apa pun nasib baik mama aku and papa aku tak marah, just said nasib baik tak ada yang gagal. Aku pun mampu main sengih sengih je, hikhik ~

Kepada yang dapat straight A's tu tahniah lah kayy, and yang tak ada A's and gagal tu nanti dalam SPM buat la elok elok. Tak nak main main dah, SPM tu lah yang menentukan segala nya xD mama ! Adik tak nak masuk ASRAMA !!! Kayy mama, hihii ~

Aku taknak pindah, malas nak pindah, leceh saje, hihii ~ kbai :P



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's