Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Lagi 3 hari O.o
15 Disember, 2012 • 11:35 PTG • 0 comments


Hi peeps ;), meh sini baca lagi. Jangan bangun p mana mana duduk je depan lappy korang tuh baca entry aku ni aww sayang :*

To batch 97, korang dah ready belum nak amik result PMR hari rabu ni? 19/12/2012 ni korang tahu,  lagi 3 hari je nak amik result. Cikgu Johari and Cikgu Norlela kata suka hati la nak pakai baju apa pun korang, asalkan pakaian yang sopan dan menutup aurat ;)

So, aku tak harapkan berapa A's pun takut tak akan dapat je nanti. Just berdoa dekat Allah s.w.t saje yang aku mampu, dah la exam haritu Math paper 1 dengan Sejarah susah gila apa yang aku belajar banyak tak masuk. Memang gampang la seh,

Okayy okayy malas aku nak cerita panjang, tak ada idea sena nya. Dah la woi ~ babai 
Batch 97's GOOD LUCK korang, aku doakan korang dapat result yang gempak ! Jumpa kat sekolah nanti, ILOVEYOU M F I M J <3.



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's