Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Bahagia Mungkin :)
14 Disember, 2012 • 9:06 PTG • 0 comments


Hi geng ! :) bertemu lagi kita harini kan? Nak story cerita ni, korang semua duduk la jangan pergi mana mana kayy sayang. :*

Sebenarnya kan korang, aku ni mudah jatuh hati dengan kawan sendiri poit ! See, aku mudah jatuh cinta. K aku mengaku lepas aku break dengan MHJ aku rasa malas sangat nak fikir pasal couple ni sebab aku dah tak larat asyik kena tipu dan ditipu oh what ever lols, aku rasa macam nak saje cekik mamat tu. Susah sangat ke berlaku adil dan jujur? Apa masalah dia? 

Selama 10bulan berapa hari tah, aku sabar dan tabah menghadapi segala benda yang berlaku masa kita orang couple dulu. Aku sayang dia, tapi dia sendiri khianat sayang dia dekat aku. Aku tau kau menyesal sekarang, tapi aku tak boleh buat apa apa sedangkan kau lelaki kau tahu apa yang kau buat.

And now ! Hati aku sekali lagi cair akibat terlalu sweet sangat berkawan, aku sekarang dah diambil orang la woi ! Tahu tak dah diambil orang? Aku sekarang bahagia mungkin :) aku sekarang dah jadi seorang yang TABAH dan SABAR dengan tahap yang tinggi dan tiada hadnya, aku kini dah 1bulan 14hari dijaga semula oleh si dia yang bernama lelaki :D 

Saya sayang awaa M F I M J :* dia selalu buat aku happy even time aku sedih sekali pun dia selalu ada, kalau tak dulu aku asyik main dengan airmata yang selalu disakiti oleh M H J. And now, aku rasa dia dah bahagia bila aku tak lagi jaga dia, marah dia, sayang dia. :) dear M H J awaa jaga lah diri awaa baik baik. Jangan buat benda yang tak elok, jaga family awaaa, simpan la kenangan yang terlalu banyak saya bagi dekat awaa.

And dear M F I M J too, kau jaga jaga kayy sayang. Aku dah bagitahu awal awal pagi tadi masa kita OTP, aku tau kau jealous hakhak ~ so pandai pandai la kau nak handle kayy budak. Dia ni, suka sakat aku tak kira lah time OTP ke texting ke jumpa ke. Ada je dia tak puas hati, dia selalu kata yang dia ni blablabla. Even aku sendiri tak suka orang yang aku sayang ni smoking, tapi aku lembut kan hati cakap dengan babun yang aku sayang ni kalau nak merokok bukan depan aku and jangan bagi aku nampak.

Dia baru kena soal dengan mak dia malam tadi tak silap, hakhak ~ mak dia bebel cenggini - nak ada awek perangai tu kena elok. Then, mak dia tanya - sebaya kau ke? Dia duduk mana? Satu sekolah dengan kau ke? Then, dia jawab la apa mak dia bebel tu. Lepas tu mak dia diam dah rilex, dia dah segan bila mak dia tegur macam tu. Mak dia garang oh, takut aku. Hakhak ~ 
Aku harap dia boleh jaga aku macam mana M H J jaga aku dulu kayy sayang :* babai.



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's