Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Lagi 4 Hari :D
15 November, 2012 • 5:19 PTG • 0 comments


Hello buddyz ! HAHA ! Pagi nie 16 haribulan 11 2012 right? And nampak tak tajuk atas tu? Nampak kan,
so dah terbaca duduk meh sini kejap and tak lame pun tak sampai 2 jam lah. Eh? Duduk sini teman kan aku,

Oukayy lets start, dengan hari ini 16 hari bulan 11 and tinggal lagi 4 hari nak sambut birthday aku. Now aku nak capai 15 tahun dah 20 hari bulan ini, tak sangka dah masuk tahun baru iaitu tahun 1434H. Dah meningkat umur dan semakin tua kita :) aku tak mengharapkan apa apa pun dari mereka, aku just nak kebahagiaan dalam kehidupan and aku dah cukup perit menahan segala perasaan yang aku pendam since year 6 lagi. Now aku rasa baik aku diamkan diri and tak nak cakap apa pun, 

Sekarang nie kena belajar betul betul dah, sebab aku akan jadi budak SPM tahun 2014 nanti, so pandai pandai lah aku belajar tahun depan. Sekarang single no more boyfriend, ada pun hanya CRUSH sebab aku dah penat asyik mengalah dengan mereka yang bergelar LELAKI. Aku dah tak larat, 

Btw, aku wish time birthday aku nanti aku nak hang dengan member. Rindu dekat diorang sangat sangat, asyik kena duduk rumah macam orang bodoh and besarkan badan je = =' 
So no more BOYFRIEND ! Stop thinking about me Mr A and Mr H, oukayy :') iloveyou :P


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's