Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Akhirnya :')
14 November, 2012 • 3:56 PG • 0 comments

Hello peeps, :') dah lame tak up to date belog kesayangan aku nie. Oukayy lah aku nak cerita something nie,
kalau dah terbaca jangan la pergi. Baca la kejap ha, :D tak sampai 1 jam pun. HAHA ! 

Oukayy lets start my story for today, tadi petang aku kesian tengok papa aku asyik menghadap lappy tengok laman web mudah.my tuh semata mata nak carikkan TAB untuk aku. Aku bukan nye kejam sangat
weh, aku just nak jugak merasa macam orang lain. Semua orang ada BB, TABBY, DSLR, LAPPY dll. Semua nye sendiri tak kire lah orang berada ke orang fakir miskin ke. Kawan aku tuh, tak pandai tapi semua die nak semua dapat. Anak last same like me, 

Aku dah lame pendam weh semua dugaan nie since aku year 6 lagi, tapi sekarang. Aku ingat mama dah berubah sikit untuk belikan aku salah 1 yang aku cakap tadi, tengok tengok. Terus cancel, aku taktahu ape masalah die, ape masalah aku, aku taktahu. Taku buntu, 

And baru je sekejap tadi, aku nak pergi la ambil air sembahyang. Nak solat Maghrib, bile selesai aku solat lah. Tengok tengok bile dah habis rakaat ketiga aku berdoa weh, you all know what? Aku menangis weh, menangis. For the first time ! 

Mungkin ape yang aku pendam selama nie terlerai melalui air mata yang membasahi pipi aku, segala benda yanga ku alami dah lerai dengan bertemu Nya pada solat Maghrib tadi, :'(
Aku berharap, ape yang Allah buat. Mesti ada hikmah yang baik untuk semua hambanya :')


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's