Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
PMR Is Around The Corner !
05 Oktober, 2012 • 8:15 PTG • 0 comments

Hai hai hoi, kayy aku dah giler harini. Aku nie nak story pasal PMR, bak kate mama aku you look at your self how you want to the PMR if you are not ready. PMR is around the the corner you know? Aku time tuh hanya mampu gelak je, HAHA !

Harini hari Sabtu, right? Lagi 3hari nak PMR, aku nie asyik dok depan lappy, tv and dengar lagu. Aku mikir nak study SEJARAH MATH and AGAMA tu yang paling penting sebab aku paling lemah time nak jawab 3 paper tuh, aku asyik berangan je. Aku sendiri pun tengok batch form 3 sekolah aku macam budak dah habis PMR, aku sendiri lagi lah pelik. Tapi tu semua mungkin biasa, aku kali nie taknak menyusahkan orang lain. Aku nak study smart bukan lagi study hard,

Aku tahu budak-budak nie bukan kesah sangat pun nak PMR, tapi time salam cikgu semalam dalam majlis restu ilmu ada yang happy ada yang menangis. Tapi tu semua hanya sementara, tengok-tengok masa dalam kelas. Huahuahua lagi lansung takde perasaan nak belajar, orang mintak restu ilmu dekat cikgu. Same lah jugak dengan orang lain kan, 

Aku paling heran, budak-budak kalau tak suka cikgu tuh habis diorang kutuk sampai lubang cacing. Ape salah cikgu sebenar nye? Mama aku cakap, cikgu sekarang ada yang ikhlas mengajar and ada yang hanya penting kan duit. Ada jugak cikgu punyai perasaan, ape die kesah. And nak pukul anak orang sesuka hati right? Itu semua Allah S.W.T sahaja yang tahu. Btw, saya NUR SARA BT ZAHARUDIN beragama ISLAM no kad pengenalan 971120blablabla no angka giliran bernombor NA025K130 bhhaahaahhaaa.

Wish all the best for me and for all student form 3 in PMR.




PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's