Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Nothing !
21 Oktober, 2012 • 6:56 PG • 0 comments

Hello hello, heh. Sini meh sini, duduk baca jap. Kejap jeh, tak sampai 1 jam. :)

Harini kan aku rasa macam dah gila weh, asyik main telefon sengih sorang sorang. Mak aku dah banyak kali bising jangan main telefon, harhar~ den bega macam abang den. Kau hado?

Back to the story meh, aku hope sangat lah result PMR nanti tak keluar time birthday aku der. Nanti kwn Bling tepung, taknak. 

Aku baru ingat semalam taknak text sesapa, tuptup. Harini kredit aku tinggal berapa sen je, and lagi satu aku dah mula bosan hidup atas couple jeh. Dulu menyingle 1bulan1hari, lepas tu couple. Nak merasa hidup single pulak weh ! TolongTolong.

PMR haritu buat aku terkadang focus hanya sementara, sampai paper math 1 aku jadi blur. Taktahu nak jawab ape dah, masuk jeh math paper 2 semangat datang balik =='. Teramat lah pelik,

Sekarang aku nak jujur lah :P nak try hidup single acano, tak ada lah hidup asyik ada orang jaga je. :) Nanti bila tiba masanya akan ku bincang XD 

KayyTakTahuNakBorakApaDah sampai sini je, kbye :)


PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's