Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
PMR is coming !
26 September, 2012 • 2:36 PG • 0 comments

Hai peeps, aku datang dah nie. Sape rindu aku kembangkan hidung sekarang, HAHA ! K gurau,
kali nie aku nak post pasal PMR. Korang tahu tak, lagi 13 hari lagi nak exam yang besar and bermakne untuk batch PMR 2012 nie. Aku tengok budak sekolah aku dah takde rupe budak nak amik exam dah. Diorang semua buat taktahu je, bile dah buat perbincangan PECUTAN dengan gabung kelas minggu nie and minggu depan diorang still huahuahua lagi.

Aku pung taktahu ape dah nak jadi dengan budak-budak sekarang nie, cikgu sibuk-sibuk nak buat preperation untuk kite. Korang pulak taknak hargai ape yang cikgu buat, bile suruh belajar lagi lah. Aku bukan ape, aku pung same ja dengan diorang tapi takde lah sampai nak huahuahua macam orang dah habis exam.

Even cikgu sendiri dah malas nak nasihatkan korang, tapi korang still tak amik peduli. Korang ingat cikgu tuh sesuka hati ke nak nasihat kan korang? Cikgu nasiha sebab cikgu nak kite move on dengan result yang lebih baik, bukan suruh korang huahuahua sesuka hati. Macam nie ke perangai korang kalau nak capai impian jadi doktor, cikgu, lawyer, polis, nurse, and anything else?

Korang sedarlah sikit, mak ayah korang susah-susah lahirkan korang. Jaga makan minum korang, jaga korang time sakit, korang tak fikir ke? Tak kesian ke? Mak ayah korang hantar ke sekolah bukan suruh buat masalah and biar kena buang sekolah but diorang nak yang terbaik dalam hidup korang, nak korang jadi anak yang berguna. Bukan jadi orang yang tak guna, 

Baik korang study sekarang, study smart bukan study hard. Korang mesti teringin kan nak jadi macam orang yang bekerjaya tinggi, kerja gaji mahal. And taknak orang pandang hina, korang fikirkan lah baik-baik aku pung dah malas nak cerita panjang. Nanti ade orang tu kate kite nie bajet baik lah bajet bagus lah ape lah, ka sini aku bukan nak tunjuk pandai. But, kenyataan yang korang still taknak berubah.
Korang fikirkan lah baik-baik, sebelum semuanya terlambat :)





PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's