Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Happy Merdeka Raya !
01 September, 2012 • 10:49 PTG • 0 comments

Hai budak_2* sekalian, ehem. Maaf aku je budak dekat sini, nak story pasal merdeka raya. First hari Khamis tuh memang best giler lah aku cakap, kitorang pergi sekolah pakai baju raya. Bagi budak perempuan kitorang boleh pakai baju raya tudung bebas and sandal, bagi budak lelaki pulak diorang pung pakai lah baju melayu samping and sandal jugak, kitorang ingat nak pakai selipar je. Tengok_2 tak boleh pakai selipar jepun, terkial_kial lah aku and geng nak piki pakai kasut ape, memang rase happy giler lah time tuh bile dapat pakai  baju raya. 

Second, mase memula nak pergi sekolah pepagi hari Khamis tuh aku ade bace text mesej dari membe aku die kate malu nak g naik bas, then die suruh aku ambik kat rumah so aku ambik lah die, lepas ambik die 
aku jalan lah macam biase nak pergi sekolah and last bile sampai kitorang macam memalu pulak nak 
masuk, ye lah first time Pengetua bagi pakai full set raya. Aku cakap perrrggghhhh memang terbaik lah

Bile dah masuk sekolah macam biase start je perhimpunan mesti ade yang bebel kat atas pentas tuh, bile dah 
lame sangat kitorang mengantuk. Sampai pukul 9.15 kot diorang bebel, lepas habis je ape yang cikgu_2 sekalian ceramahkan akhirnya cikgu bagi rehat terus and habis rehat 11.10 memang gempak lah, aku siap
usha abg *** lower 6 HAHA ! Die pakai baju warne hitam macam nak pergi berkabung.

Kitorang sempat ambik gambar lagi time perhimpunan nie,

next kitorang snap tangga nak pergi asrama. time nie kitorang tengah rehat makan nasi himpit je pung tu pung free tapayh bayar,

lepas tuh kitorang bile dah habis bualkan ape yang patut kitorang naik kelas.
|
|
|
\/

Nie with BFF aku time memula kitorang jumpe form 1 dulu....

Kami semua memang suka tengok camera, 


Ha, yang nie BFF aki jugak start time form 2, aku dengan die dah macam kakak dan adik. susah senang sentiasa bersama lah.

Last sekali sebelum balik budak kelas aku semua jerit HAPPY MERDEKA RAYA !!!

HAHA ! Aku rase macam nak tergelak jew. Mase dah balik tuh aku terus on9 SAPS dengan penuh 
kepasrahan bak kate membe aku, nasib baik trial kali nie aku dapat 5D 2C 1E and nasib baik E aku dah kurang kali nie, aku nak study smart lain kali. Wish me on PMR this OCTOBER !!!

*Kbye*


Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's