Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Think twice please
23 Ogos, 2012 • 11:16 PTG • 0 comments



Hello guys ! Dah lame rasenye aku tinggalkan blog yang dah bersarang nie, korang ape cer sekarang? Banyak dapat duit raye dokk, kalau banyak mehh sini datang rumah aku belanja aku pergi jalan. K aku dah meraban di tengah hari bute nie, 

K, now aku nak cerita pasal budak perasan die bagus lah kan. Kakak, kau muka dah lawa perfect semua tapi satu je aku tak suka kat kau. mulut kau macam GAMPANG tahu? Kau jual ayat kat Chow Kit ke kakak? Aku tengok kau dah macam orang tak betul je, aku sepatut nye boleh respect kau tapi perangai kau buat aku rase macam nak bagi kaki je tahu dokk mu?

Kau dah clash jangan babitkan orang k, kau sendiri buat salah bukan orang lain. Aku ade kacau kau ke? Aku rase takde, and aku just bercerita panas je k. Kau sendiri yang salah nak babitkan orang, eh please lah kakak 
aku nie paling benci kalau aku sendiri kacau relay orang padahal relay aku sendiri pung tak terurus kau nak fitnah aku der. Sendiri mau piki lah, daripada kau fitnah aku baik kau bunuh je aku terus.

Kau tahu, aku dah boleh agak mulut kau je cakap kau tak terasa padahal kau mengadu jugak kat EX MHJ kau tuh. Eh jangan piki aku nie bodoh tahap cipan lah, mulut kau memang takdokk insuran kan? Ape kau rase kalau kau dekat tempat aku, aku sabar je ngan kau selame nie. Aku tahu kau orang gaduh malam tuh and berajak FTF, sepatut nye aku perempuan sokong kau tapi bile aku ingat balik. aku galak kan jew MHJ kau tuh gaduh dengan kau tahu.

Lepas nie aku nampak je ayat_2 kau yang merapu+merepek+gedik++ aku tak teragak_agak nak malukan kau tahu, sendiri cakap tak baik bukak aib orang kau pung same lah pandai. THINK TWICE please.

Jangan piki aku tak tahu kau buat ape K

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's