Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Bercuti di Perlis and Jalan_Jalan Pulau Pinang
08 Jun, 2012 • 10:42 PTG • 0 comments



Hello reader, lama rasa nya tak update blog aku ni. Btw, aku happy sangat dapat bercuti dengan family dekat Perlis. You all's know what? Aku gila shopping kat sane, ade lah yang buat aku gila sikit. But, korang mesti nak tau ape yang aku beli kan? Ha, ni aku nak cerita pasal bercuti kat Perlis ni. 

First sebelum nak bertolak pagi Selasa tuh macam_macam kerenah yang timbul, sedara cakap pukul 7 or 7.30 patut bertolak. But, my mom lah yang suka siap lambat sebab tu lah sedara ada cakap siapa nak pergi cepat siap siapa lambat naik bas ! HAHA ! That moment tak boleh lupa meyh, sebab my mom yang banyak kerenah. Tapi lepas dah dah siap_siap kitorang pun bertolak. Time dalam perjalanan kitorang ikut jalan mane entah, tapi rase macam tak jauh sangat tau.


sebelum masuk terowong kat Perak tak silap, ade jalan tuh macam garisan kuning slalu yang kita jalan kan. Tapi ni die timbul and jarang, tapi kelakar lah sebab die timbul and rase macam bergoncang. but bile dah masuk terowong rase macam best je tapi gambar atas nie time dah nak keluar terowong.



Second time, nie aku jalan_jalan kat Wang Kelian bhai time otw nak pergi tuh kene pulak nak pusing_pusing nak naik kat Wang Kelian ni. Korang mesti taktau kan macam mane rase naik bukit time nak masuk Wamg Kelian nie....... memang pening lah aku cakap, jalan dia sama macam kat tempat Sremban Parade punya parking. berpusing_pusing awww ! Atas nie tinme sampai kat Wang Kelian, my mom jadi model jap. yang atas lagi tuh gambar lepas line kuning, kitorang dah masuk Thailand punya tempat pon, HAHA !

Third time pulak kat Gua Kelam, masa nak pergi Gua Kelam tuh belum bukak lagi sebab kitorang pergi pagi kot pukul 7 lebih macam tu lah. So, kitorang jalan_jalan kat tempat lain dulu sebab tempat tu tak bukak lagi kan. Rase macam kecewa gila kot, HAHA ! tapi takpe ade masa lagi...




Label: ,



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's