Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Sakit Hati !
29 Mei, 2012 • 6:32 PG • 0 comments


Hye peeps, harini aku nak story pasal sakit hati lha kan, ade minah sorang nie muke tak malu
ade hati nak amek BF orang. Kau sendiri tau yang die dah ade betina, tapi kau buat donno je. Ape Vangang eh kau nie? ingat aku sanggup nak bagi die kat kau? Pergi M dengan ayat *iloveyoumorethanyesterday* Puuiiihhh.
Bawak mati lah syial, ingat aku jelly? sikit pon tak lah weyh, tapi marah tu normal lah. 

Kau tau, tadi aku maki BF kau yang kau amek dari aku. Aku cakap die ape kau nak tau? tu kau piki sendiri lah ekk. Aku nie malas nak gaduh pasal insan yang bergelar JANTAN kau tau, perkara tu sangat memalukan. So, jangan lah kau hamak sangat dengan die. Kau piki aku nie batu, tunggul, kayu yang kau nak pijak?

Kau sendiri yang tak tengok cermin, Vangang. Sedar lah weyh yang kau tu PERAMPAS hak orang, kau tak 
malu ke? takde perasaan ke? kang aku ei, aku sabar je bhai skarang. sekali lagi kau sengaje nak sakit kan hati aku, sampai KIAMAT aku kutuk kau habis lah sial. Bodoh nye BETINA !

DAH PERAMPAS TU, PERAMPAS LAH. TAK SEDAR DIRI !

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's