Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Mereng!!! Bercampur Cerita Di Bawah
24 Januari, 2012 • 12:29 PG • 0 comments



 

Hellooooooo., lame rasenyer tinggalkan belog kesayangan saye nieh., maklom lah budax PMR mari kan., 
harinie kan den raso nak poi P.D lah hantor abang den balek., n raso nak singgah topi pantai eh.,

Lupe nak cakap., Gong Xi Fa Chai untuk rakan2 cine sekalian., hari sabtu aritu kakak kite balek Seremban 
cuti 3 minggu awww., habeslah kite., jadik giler bile kakak kite ade kat rumah.,
cuti sekolah yang amat boring+kerja sekolah berlambak lha kan.,
kekadang cikgu tuh betul tapi., jangan lah bagi itorang buat karangan sampai 15+soalan die., parah betoi lah kan 
maklomlah kitorang nak PMR cikgu pon ape lagi., dengan bangga nyer menyuruh kami buat kerja rumah
yang agak banyak., tapi apekan daye dah kitorang punyer naseb kan., reda yo lah.,

Haih., merenta desa haritu memang best lha jugak., tapi yang sedihnye cikgu sanggup nak tukarkan saye
dalam rumah sukan., dari dulu saye suke masuk rumah kuning., sejak tadika lagi awww
skarang dok kat rumah merah pulak dah., tak suke saye., cikgu jangan lah tukarkan lagi., saye sayang rumah sukan saye !!! Hukhukhuk., 

Boleh tak saye hang out dengan kawan lame saye??? Rindu diorang sebab lame tak jumpe awww.,
dah nak masuk 5 tahun tak jumpe., dulu kitorang rapat sangat., sekarang dah tak lagi.,

P/S: Nak jumpe kawan lame lha., rindu poit.,

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's