Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
WHAT!!!
05 Disember, 2011 • 1:45 PG • 0 comments


Hey guys dah lame rasenyer tak update blog nie.... you know what????
i will miss my mum for 3 days.... yelah mama khusus untuk 3 hari kan ape 
boleh buat...... takkan buat donno je kan..... anak mane yang tak sayang mak pulak kan???
hhhhmmmmm, baru cadang nak balek kampung dah tak jadi sebab takde orang yang ade cume umi sorang jeh...
nenek balek rumah maklong, budak2 dok johor.....
so takde sape nak teman kan aku.... sedih giler.... kecewa tak dapat balek kampung awww
Ishhh..... hah nie die aku dah baek kene chicken pox haritu.... skarang giliran abang aku pulak...
hahaha....
padan muke die, tu lah ejek aku muka berlubang lagi... padan muka kau......
lepas nie aku ejek kau pulak.... bhahahaha......

Label: ,



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's