Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Tak Ade Gune Nye
02 November, 2011 • 1:52 PG • 0 comments


Hey korang nak story sikit nieh, semalam kan aku pergi lah skolah an, semase perhimpunan jeh ustazah aku dah panggil group aku sebab ade ceramah kat KCWO, tah ape name tah dah lupe..... Time tuh excited giler sebab dapat jumpe isteri Menteri Besar Seremban... Siap salam die lagi yaw, aku dengar tige ceramah pasal remaja zaman sekarang...... 

Time dengar ceramah tuh ade pulak budak skolah mane tah yang menggelibak kate no comment la, wtf la, taktau la, macam-macam lagi lah.... bajet melebih jeh biler member aku tanyer die... muke cam palat bhai aku cakap, sebab ramai sangat budak dalam 15 ke 20 skola yang datang time uh.....

muke kau jangan nak bajet lawa boleh tak??? kalau muke lawa takpe lah jugak, nie tak member aku tanyer
baek-baek kau buat muke palat macam bodoh weyh muke kau.......

takde gune nye lah skola kau pergi dengar ceramah kat sane sebab perangai kau tu yang sakai nak mampos.... aku heran tengok kau weyh.... sebab ape??? sebab kau tuh tah pape tah....
orang dengar ceramah nak ubah diri yang kau borak sane sini maen mesej kutuk sane sini.....
adab kau tuh jage lah weyh buat malu jeh......

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's