Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Tau Buruk Jangan Kutuk...
04 Oktober, 2011 • 12:35 PG • 0 comments
Assalamualaikum???
(Kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang)

 Dah lame aku tak update status kat blog aku yang tersayang kan....
miss giler kat blog aku satu ni.... nak story lha sikit kat korang aku kan memang suke snap gambar sorang-sorang so gambar aku burok giler..... antaranya lha kan...


nie lha gambar aku yang burok giler... tau selekeh so tak payah nak kutuk gambar aku nie ha... ade lagi gambar cume berbeza pandangan jeh


beza pandangan korang lha kan.... so dah burok n aku tak nak dengar kutukan yang melampau dari orang yang mulot tak de insuran....

         Cerita laen ok
Ayat bagi mereka yang bergelar lelaki

N̲a̲k̲ ̲p̲a̲n̲d̲a̲i̲=Cari isteri cikgu
N̲a̲k̲ ̲s̲i̲h̲a̲t̲=Cari isteri doktor
N̲a̲k̲ ̲k̲a̲y̲a̲=Cari isteri anak tan sri
N̲a̲k̲ ̲g̲l̲a̲m̲o̲u̲r̲=Cari isteri artis
N̲a̲k̲ ̲g̲a̲d̲u̲h̲=Cari isteri samseng
N̲a̲k̲ ̲s̲e̲m̲b̲a̲n̲g̲=Cari isteri penceramah
N̲a̲k̲ ̲a̲l̲i̲m̲=Cari isteri ustazah
N̲a̲k̲ ̲g̲e̲m̲u̲k̲=Cari isteri chef
N̲a̲k̲ ̲s̲e̲l̲a̲m̲a̲t̲=Cari isteri polis
N̲a̲k̲ ̲s̲t̲y̲l̲o̲=Cari isteri kaki shopping
N̲a̲k̲ ̲M̲A̲M̲P̲U̲S̲=Cari isteri muda yg 1 ofis dgn isteri tua
Ayat bagi mereka yang bergelar perempuan
 nak pandai - cari suami cikgu yang handsome ;D
nak sihat - cari suami doktor yang macho ;D
nak kaya - cari suami anak tan sri yang hebad ;D
nak glamour - cari suami pelakon terkenal ;D
nak gaduh - cari suami yang suke carik pasal ;D
nak sembang - cari suami yang banyak mulut ;D
nak alim - cari suami yang imam muda ;D
nak gemuk - cari suami yang pandai masak ;D
nak selamat - cari suami polis yang segak ;D
nak stylo - cari suami yang bergaya ;D
nak mampos - cari suami baruu pastohh minta cerai dgn suami lame . aha xD
hahaha aku tak de cite nak story so aku paste je mende alah nie...
Time couple ' BABY '...Dah break ' BABI ' .
Time couple ' SAYANG '...Dah break 'BANGANG ' .
Time couple ' I- YOU '...Dah break ' WA - LU ' .
Time couple ' I LOVE YOU KBAII '...Dah break ' I HATE YOU CIBAI ' .
Time couple ' HI DARLING '...Dah break ' BYE ANJING ' .
Time couple ' HANDSOMENYA '...Dah break 'SAKAINYA' .
Time couple ' YOU LAWA LAH '...Dah break ' EH SIAL LAH PUIH ~!
 Dah cukup lah sampai sini hehehe



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's