Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Macam macam ada
26 Oktober, 2011 • 11:30 PTG • 0 comments


hari nie aku nak cerita pasal exam lah.... exam??? dah merdeka dah la.... exam aku tak target berape A pon sebab aku redha jeh dengan keputusan yang aku dapat.....
math??? tu jangan cakap la confirm down lah.... 
sebab soalan die memang senang... giler senang lahai.....
cakap je lah pasal exam, kertas laen tak dapat lagi lah...... tunggu jeh...
harap-harap adelah yang lulus.... amin....

selain dari tu, hari ahad lepas birthday sepupu aku.... memang best lah time tuh siap snap2 gambar lagi....
kitorang memang menggiler time tuh....
snap tak pakai tudung??? memang biase, ade pakai ade tak pakai..... kitorang sambut then makan...
malas layan tetamu,,, hahaha memang perangai kami tuh..... kitorang bukan malas cume taknak layan saje duduk diam n join makan lah.... kitorang makan laksa, mee kari, soto, ayam goreng, n lain-lain lagi lah
kitorang makan sampai 2-3 kali tambah sebab terlampau sedap sangat....

Kerenah aku, die, dan lain-lain memang menggiler sebab banyak yang best2 lah......
HOPE DAPAT KEPUTUSAN YANG BAIK WALAUPUN ADE YANG GAGAL

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's