Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
hhhhmmm....
08 Oktober, 2011 • 9:22 PTG • 0 comments
Assalamualaikum???

hey korang??? ape sehat??? harini aku boring giler, so aku edit la ape  yang aku suka.... kalau korang rase macam ade mende pelik kat dalam blog aku nie lantak pi lha kan... hahahaha tak de la gurau jeh, korang hari jumaat nie aku exam la 14/10/2011 so orang semua study tapi aku dok depan laptop.. bhahahaha,  tup tup dah nak exam kan??? so kena la study lebih sikit kan??? ha, study hape nye asyik dok kat depan laptop ayah aku nie ha,

Untuk pengetahuan korang lha ken, dah 3 bulan 9 hari dengan putera tembam aku... hahahaha tembam campur putih lak tuh......

and kalau korang xhamek pedulik apo den kesah  ken??? den cumo koba an yo kek korang....
korang ade yang exam cepat, lambat.... so study lha elok2 ye, aku doa kan korang berjaya dalam exam nanti
otak kosong so takde ape nak cakap sokey... bye assalamualaikum...
hope takde ceramah dalam blog aku nie.. bhahahahaha







Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's