Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Balek :(
10 Oktober, 2011 • 1:54 PG • 2 comments
Assalamualaikum.....

Hai korang... hari nie aku nak story time aku kat skola tadik.... actually aku g skola kejap jeh hahaha, takde la aku pening kat skola tadik then muntah2 bagai lha kan.... so aku nak balek... dengan bangga nya aku cakap macam tuh....

Then, lepas 5 ke 10 minit bapak aku sampai kat skola, so aku pon balek lha kan.... lepas balek aku makan ubat pastuh aku tido.... dari pukul 10 sampai pukul 2.15, tu pon aku tido terjage tido terjage sebab aku tak boleh nak tido...

Lepas aku bangun jeh abang aku pon ade kat bawah, n ayah aku pon baru balek dari kerja.... bapak aku baru bukak syarikat sendiri kat mane tah aku tak tau... yang pasti name syarikat tuh NASZ RESOURCES,
hahahah.... aku mule2 tak paham ape nasz tuh... lepas aku tanye bapak aku, baru aku tau maksudnye....

Dah ler hai, aku dah takde idea lagi so aku nak rehat jap..... Assalamualaikum???
jumpe lagi



Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's