Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Tunggu???
14 Ogos, 2011 • 12:18 PG • 0 comments
Assalammualaikum??? hai readers, setelah sekian lamenye aku tak mengadap blog yang tercinte nie hah.... aku nak story sikit ah,

 Rasenye dah 3 ke 4 jam aku tunggu kau text aku, letih tau??? tapi tak pe aku sanggup tunggu kau
sampai bile2 tao??? asal kan kau tak tinggal kan aku sudahlah, 

 aku dah berape lame ngan kau hah??? sebulan lebih kot kan??? hahaha,
sekejap je puasa kan3... lepas 2 merdeka campur la dengan raya..... korang dah beli baju raye ke belom??? 

 aku tak payah beli tempah je kat kedai, ngehngeh... ok aku tao tak lawak so jangan gelak...
hah kepala otak aku tak de story la nak keluar kan... ok lah bye2 salam...

Label: , ,



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's