Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Takde Mood!!!
25 Ogos, 2011 • 10:21 PTG • 0 comments
Hey2??? Assalam'mualaikum...

aku nak citer something lorh, tahun nie aku takde mood nak raye lha,
sebab orang yang aku sayang dah pergi meninggalkan aku,
:( :( :( sedih nie...
raye tahun nie macam tak best je, aku rase sunyi tauk, Tapi takpe sebab 
dah ade orang buatkan aku happy slalu walaupon slalu gadoh2 kan,
kawan aku ade lha cakap LELAKI HANYA ANGGAP PEREMPUAN INI
SEBAGAI SPAREPART UNTUK HIDUP, macam pantun nie ha la kan
HABIS MADU, SEPAH DIBUANG... kan3???

aku taknak la sekolah sorang-sorang tahun depan kat Sheikh Ahmad sane,
kawan aku semue nak pidah tauk, ade yang pindah STAD, WARISAN,
PD, K.Pilah, dan laen-laen lagi lar,

hish takleh jadi nie, mane boleh aku sorang je dok skola 2 nak jugak 
pindah, nak pindah nak pindah, hish tension la cam  nie...
takkan la aku belajar sorang-sorang takde kawan... sedih nie hux3
Ermmm, ok la assalam... 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN...

Label: ,



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's