Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
New Lagi???
10 Julai, 2011 • 3:17 PG • 0 comments
Salam 1 Malaysia, hey aq nak cite something nie. Tadi aku baru je nak bukak blog aku tetibe je aku terkejut, sebab blog aku jadi laen, die jadi macam nie



h
ah terkejut kan??? na besar g klik untok tumbesaran ok...
ade lagi la, hari jumaat kan, tk silap aku lah kan, bapak aku belikan sony ericsson slide
tok aku tapi lepas beli je aku snap terus pic aq, banyak la gak


and lagi,


hahaha 2 la aku tak de keje aku carik keje, kan3???
erm hari 2 aku ad boyfie baru... start 3/7/2011. hahaha n hari nie aku dapat abang
angakat lak... 10/7/2011 kan3, hebad tak??? hahaha aku da jadik mereng sejak, 2 menjak, 3
menjak nie. k lah aku da tk d idea g k bye Salam,

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's