Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
GEDIK!!!!
28 Julai, 2011 • 12:59 PG • 0 comments
Hello reader??? nie aq nak citer something lhaa kat korang lah kan... Tadi kat skola macam bodoh je lak ai, ad ke patut kau ungkit cite aq yang dah lebih 2 ke 3 bulan dengan ex aq 2??? Kau siap tulis kat 
whiteboard lak 2, kau tak de perasaan ke, da la tadi cikgu kite masuk n bace 2 sume? Aq tao perasaan
cikgu macam mane lha weyh, kau 2 wat malu cikgu je... Yang kau 2 tak sedar diri nak ungkit cite lame
cube kalau kau lha kan bile aq kutuk2 kisah lame kau??? Mesti kau fedup jugak kan..


lain kali nak buat 2 sedar la diri 2 sikit sial??? Yang kau 2 tao nak menggedik je keje kau, kau ingat sume owang suke ke kawan ngan kau? Tak la weyh kau silap diorang ejek kau lagi ade lah...
Diorang pown kate kau 2 pown macam bohsia la cikaro la sundal la n macam2 lagi la..

Cube la kau insaf sikit, da nak puase pown kan??? Aq gurau sikit pown nak marah podah, macam owang yang belom matang, lebih-lebih lagi dengan prangai kau yang suke merabe-rabe kawan kau sendiri... Fikirlah weyh???

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's