Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
SAKAI...
21 Jun, 2011 • 12:21 PG • 0 comments
Halu-2 apo kabo sumo ecehh-2 den ckap nogori lak an2, hahaha nie aku na cite something aw, tadi kat skola time abes je latihan kat padang SHAMS sebab ade latihan rumah sukan kot tapi yang buat cume perbarisan jek. tapi best gile, ade la time na balek kat skola tadi ade pulak abang form 6 maen usha2 aku lak kan, aku wat tak layan je.

die kate lah kan awak la, cun la, comel la, aku just kate banyak la na memuji aku ( Dalam Hati) hahaha lawak r time 2 da la abang 2 Gem n Tem, geram giler aq,
kawan2 die pown same nak maen usha-2 lak kan,

perasan je lebih ade hati nak usha orang tolong la paham, tak de kuase aku lahai, buang karen je,

story morry stop here la ye otak da kosong da tadek idea nak tulis
apepepun memang best r.

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's