Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Gile!!!
18 Jun, 2011 • 9:03 PTG • 0 comments
Assalammualaikum???

korang sehad kan3??? nie aku na cite sesuatu nie, semalam kan ade ke akaq aku
buat lawak sampai aku saked tekak, nie pown suara aku da macam rock, geram aku hai,
lain kali aku kene lah berhati-hati la ngan akaq aku sorang nie aduh hai,
akaq aku nie da la cuti 4 bulan, abang aku pulak da abes belaja kat kolej, nie pown
kerja sambilan cuci bangunan kat mane pown aku tak tau,

Aku nie pulak folio sivik pown ta siap lagi, tue la sara padan dengan muka kau sendiri, ops aku mengata diri aku sendiri elok la 2, haish ap na jadik la aq nie,
dah la tak mandi lepas 2 dok mengadap depan laptop pulak ape nak jadi anak dara sorang nie.

kejap lagi pukul 1 petang komfirm aku baru mandi, ape barang mandi pagi sejuk, menggeletar badan haih, ta larat den do hai, den nie bukan apo cumo den ta suko pi mandi pagi-2 buto nie haih, kalau na g sekolah 2 lain la cite kan.

aku da tak de idea na tulis nie, sampai di sini sajo, Salam 1Malaysia.

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's