Follow Home
| Litter star world |
Y
SAYA SAYANG AWAK :'*
Bettleheaded
30 Jun, 2011 • 2:57 PG • 0 comments
Hello guys, nie aku na cite sikit la kat korang lah kan. ari Selasa ari 2 ade budak baru kat kelas aku lah kan, perangai die hanya tuhan saja yang tahu. pas 2 ari nie plak member gado ngan die lah kan, eh lupe name budak baru 2 Nur Shuhada Atiqah... ade plak member aku ajak gadoh.

da tau die 2 budak baru tak payah la kau na tunjuk hebad kat kelas hadoyai, nie yang aku tak suke na gado, gado la pasal laen nie na gado pasal laky wat p??? Kan tak de jadah namo ea 2,

cube kalau korang lah kan ade budax baru kat klas pe la korang rase??? aku suke budax baru tapi,tak de la sampai aku lupe kawan hadoyai, aku cume nak die selesa skola kat situ nie tak, member aku sume nyer tak nak kawan ngan die sape g na kawan ngan die kan???

kalau aku lah kan, dah lame aku lempang weyh tapi aku sabar je ngan perangai diorang...
ade gak la kawan aku 2 bile na g toilet ber 2 ke 3 kan die na marah2 kate weyh asal kau merayau??? pepet kau tu da gatal sangat ke??? ek'eleh kawan aku 2 kalau g toilet ramai-ramai sampai 3-4 orang boleh plak kan???

ape korang rase kalau kawan korang sendiri cakap cam 2 kat korang??? you think with yourself.

Label:



PASTFUTURE
The star owner

Hi peeps. Im the owner of this blog
Just known as Sarah

JUST BE YOURSELF :*



TALKIE TALKING


PUT UR CBOX CODE
CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's